pomáhá dokonale využít každý kontakt se zákazníkem
zefektivní péči o zákazníky - získávání, třídění a využívání informací umožňuje evidenci a segmentaci zákazníků, sledování a plánování kontaktů a obchodních jednání, vyhledávaní nových příležitostí a vyhodnocování efektivnosti obchodních aktivit
podporuje vytváření dotazníků spokojenosti
využívá data ze systému pro tvorbu obchodní politiky
propojuje obchod s marketingem, který prostřednictvím CRM získává aktuální a kompletní informace o partnerech, zákaznících a konkurentech
sleduje průběh a vyhodnocuje výsledky marketingových akcí či vybírá cílové skupiny pro tyto akce a mnohé další
umožňuje rozesílat hromadné e-maily, dotazníky
je plně integrovaný i s MS CRM
nabízí synchronizace e-mailů s MS Outlook
je propojen s rejstříky - Obchodní rejstřík, ARES, Credit Check, Insolvenční rejstřík
Řízení obchodních případů
dokáže sledovat stav rozpracovanosti jednotlivých obchodních zakázek
monitoruje výš nákladů a výnosů na zakázku k určitému datu
Smlouvy
umožňují sledovat smluvní vztahy a jejich parametry
podporují ukládaní smluv v elektronické podobě včetně verzování
nabízejí jednotnou evidenci finančních plnění a platebních kalendářů smluv
mají vazbu na automatickou a elektronickou fakturaci
podporují bezpečnost informací využitím přístupových práv
umožňují tisk do předdefinovaných šablon smluv
V čem Vám CRM pomůže?
Identifikuje potenciální zákazníky
Umožňuje získávat, třídit a využívat informace o zákaznících
Zpřehledňuje komunikaci mezi firmou a klientem
Pomáhá zefektivnit marketingové kampaně
Pomáhá při řízení obchodních zástupců a partnerů
Je provázaný s MS Outlook (e-mail, kalendář), MS Word i Excel
CRM pro řízení servisu a služeb
Realizace obchodních případů (může být realizována i samostatně s využitím dalších modulů, např.: Řízení projektů, Výroba)
Evidence požadavků (dispečink)
Členění servisních zásahů
Reklamace
Pravidelné návštěvy zákazníků
Přidělování úkolů pro servisní techniky
Plánování pravidelných revizí, kontrol
Sledování nákladů na servisní zásahy
Vyhodnocení prodejů náhradních dílů a služeb
CRM pro řízení marketingu
Identifikace potenciálu trhu
Tvorba marketingového plánu (od strategie až po jednotlivé úkoly)
Plánování, řízení a vyhodnocování marketingových kampaní
Získávání, třídění a využívání informací o zákaznících
s cílem zvýšit efektivitu péče o ně
Sledování marketingových aktivit u zákazníků
Sledování prodejnosti produktů dle jednotlivých dimenzí (střediska, regiony, zakázky, zaměstnanci)