CRM

  • pomáhá dokonale využít každý kontakt se zákazníkem
  • zefektivní péči o zákazníky - získávání, třídění a využívání informací umožňuje evidenci a segmentaci zákazníků, sledování a plánování kontaktů a obchodních jednání, vyhledávaní nových příležitostí a vyhodnocování efektivnosti obchodních aktivit
  • podporuje vytváření dotazníků spokojenosti
  • využívá data ze systému pro tvorbu obchodní politiky
  • propojuje obchod s marketingem, který prostřednictvím CRM získává aktuální a kompletní informace o partnerech, zákaznících a konkurentech
  • sleduje průběh a vyhodnocuje výsledky marketingových akcí či vybírá cílové skupiny pro tyto akce a mnohé další
  • umožňuje rozesílat hromadné e-maily, dotazníky
  • je plně integrovaný i s MS CRM
  • nabízí synchronizace e-mailů s MS Outlook
  • je propojen s rejstříky - Obchodní rejstřík, ARES, Credit Check, Insolvenční rejstřík

Řízení obchodních případů

  • dokáže sledovat stav rozpracovanosti jednotlivých obchodních zakázek
  • monitoruje výš nákladů a výnosů na zakázku k určitému datu

Smlouvy

  • umožňují sledovat smluvní vztahy a jejich parametry
  • podporují ukládaní smluv v elektronické podobě včetně verzování
  • nabízejí jednotnou evidenci finančních plnění a platebních kalendářů smluv
  • mají vazbu na automatickou a elektronickou fakturaci
  • podporují bezpečnost informací využitím přístupových práv
  • umožňují tisk do předdefinovaných šablon smluv

 

V čem Vám CRM pomůže?

  • Identifikuje potenciální zákazníky
  • Umožňuje získávat, třídit a využívat informace o zákaznících
  • Zpřehledňuje komunikaci mezi firmou a klientem
  • Pomáhá zefektivnit marketingové kampaně
  • Pomáhá při řízení obchodních zástupců a partnerů
  • Je provázaný s MS Outlook (e-mail, kalendář), MS Word i Excel

CRM pro řízení servisu a služeb 

  • Realizace obchodních případů (může být realizována i samostatně s využitím dalších modulů, např.: Řízení projektů, Výroba)
  • Evidence požadavků (dispečink)
  • Členění servisních zásahů
  • Reklamace
  • Pravidelné návštěvy zákazníků
  • Přidělování úkolů pro servisní techniky
  • Plánování pravidelných revizí, kontrol
  • Sledování nákladů na servisní zásahy
  • Vyhodnocení prodejů náhradních dílů a služeb

CRM pro řízení marketingu 

  • Identifikace potenciálu trhu
  • Tvorba marketingového plánu (od strategie až po jednotlivé úkoly)
  • Plánování, řízení a vyhodnocování marketingových kampaní
  • Získávání, třídění a využívání informací o zákaznících
  • s cílem zvýšit efektivitu péče o ně
  • Sledování marketingových aktivit u zákazníků
  • Sledování prodejnosti produktů dle jednotlivých dimenzí (střediska, regiony, zakázky, zaměstnanci)

CRM pro řízení obchodních procesů

  • Sledování obchodních příležitostí
  • Evidence aktivit
  • Plánování obchodních zakázek
  • Vyhodnocování obchodních příležitostí
  • Aktivity obchodníků
  • Rozpracovanost v měsících
  • Úspěšnost příležitostí