Servisní
podpora
V našem servisním středisku zajišťujeme servis a opravy všech značek běžných na trhu. Provádíme záruční i pozáruční opravy veškerých PC zařízení, komponent a periférií. Náš technický tým s Vámi bude v kontaktu během celé opravy, takže budete mít vždy aktuální informace o jejím průběhu. V případě potřeby Vám zapůjčíme náhradní zařízení, proto nikdy nezůstanete s prázdnýma rukama. Pokud nemůžete dopravit zařízení do servisního střediska, zajistíme dopravu, nebo opravu na místě.
Požadavky na servis je možné zadat našemu dispečinku telefonicky, e-mailem, či prostřednictvím internetového portálu.
Servisní oddělení
Tel: +420 272 099 650
E-mail:
servis@aldor.cz
Web:
http://www.aldor.cz
Naše servisní středisko poskytuje záruční servis (na námi dodávaná zařízení) zejména pro značky:
- ACER
- ASUS
- ADI
- AOC
- APC
- BENQ
- CANON
- EPSON
- HEWLETT PACKARD
- IBM
- IBM/Lenovo
- IIYAMA
- PHILIPS
- LEXMARK
- MICROCOM
- LG
- MINOLTA
- NIKON
- NOKIA
- OKI
- OLYMPUS
- PROVIEW
- SAMSUNG
- SONY
- TOSHIBA
- TRILINE
- UMAX
- VIEWSONIC
- XEROX
Pozáruční servis
Naši kvalifikovaní technici jsou schopni provádět servis a opravy většiny výpočetní a kancelářské techniky. Provádíme servis inkoustových a laserových tiskáren různých značek, monitorů, notebooků, PC a dalších zařízení.
Servisní smlouvy
Nadstandardní podmínky nabízíme klientům prostřednictvím servisních smluv.
V případě, že máte zájem o nedstandrdní podporu, prosíme kontaktujte nás a my Vám
rádi vyhotovíme konkrétní návrh řešení pro Vás.
V případě Vašeho zájmu si můžete stáhnout náš ceník
servisních výkonů ve formátu MS Excel.