Pracujeme za Vás
Přihlášení uživatele
Sipka nadpis HelpDesk a HotLine

Helpdesk zajišťuje následující služby:
  • Telefonickou podporu koncových uživatelů
  • Vyřešení většiny problémů bez nutnosti výjezdu technika i případnou organizaci výjezdu
  • Jediné kontaktní místo pro všechny vaše požadavky "Sběrné místo" pro vaše požadavky, objednávky
  • Podporu týmu zkušených specialistů
  • Individuální přístup ke každému zaměstnanci zákazníka
  • Automatickou evidenci vašich požadavků včetně řešení a servisních zásahů
  • Centrální databázi problémů a jejich řešení
Helpdesk je prostředkem moderní správy informačních technologií. Náplní služby Helpdesku je vytvořit jediné kontaktní místo, logistické centrum, pro hlášení všech požadavku, problému a objednávek zákazníka a jeho interních klientů (uživatelů) ať již formou elektronickou - web, e-mail, nebo telefonickou (Hot-line). Požadavky jsou podle priority a náročnosti rozdělovány odborným konsultantům a specialistům naší společnosti a promptně řešeny. Proto, aby všechny požadavky byly řešeny s maximální rychlostí a efektivitou, je zapotřebí robustní informační systém s důrazem na servisní podporu a osobní zodpovědnost zaměstnanců naší společnosti.

Podpora IT oddělení
Podpora oddělení IT se orientuje především na zajišťování podpory z hlediska hardware (vyřizování oprav, reklamace), instalace jednotlivých serverových bází, konsultace v oblasti nových řešení a projektů.

Podpora uživatelů
Přímá podpora uživatelů je každodenní řešení běžných problémů takovým způsobem, kdy operátor helpdesku s uživatelem nejprve nalezne možné příčiny potíží a poté jej naviguje způsobem, aby byl problém odstraněn a uživatel mohl pokračovat v práci. V případech kdy není možné vyřešit problém telefonicky, zadává operátor příkaz servisním technikům, kteří řeší situaci vzdáleným připojením, nebo výjezdem k uživateli. Helpdesk je jakousi znalostní databází a proto se uživatelé mohou obracet i se základními dotazy na užití software. Takové požadavky jsou evidovány a následně doporučeny kroky např. k proškolení uživatelů, atd.

NONSTOP SERVIS
Je určen našim partnerům pro řešení:
  • záručních i pozáručních poruch centrální výpočetní techniky
  • havarijních událostí
  • neplánovaných administrátorských zásahů
  • minimalizaci výpadku systému
Dovoláte se našim technikům specialistům, kteří s Vámi budou nastalou situaci řešit a zůstanou s Vámi, dokud budete jejich pomoc potřebovat.

Komunikace a správa požadavků
Při komunikaci s pracovištěm eldesku je možno využít jakékoli komunikační metody; e-mail, fax, telefon, nebo Internetového portálu Aldor (IPA).

IPA je on-line přístupem do našeho informačního systému a uceleným nástrojem sloužícím IT manažerům k výkonu jejich práce. Zde máte možnost Vaše požadavky (servisní, obchodní) nejen zadávat, ale i sledovat jejich plnění a statistiky, případně s námi dále komunikovat. IPA je prostředkem moderní komunikace s uživateli. Aplikace je zaměřena především na získání okamžité odezvy a efektivní podpory našich klientů. Obsahuje servisní a přehledovou část (Helpdesk). Funkčnost aplikace je vymezena uživatelskými právy a proto je možné poskytnout přístup i koncovým uživatelům, kteří poté sledují pouze osobní požadavky.

Přístup do IPA je prostřednictvím odkazů našeho webu na adrese: http://www.aldor.cz/helpdesk/logon.aspx